Mijn eerste reis is naar Sydney - Reisverslagen van Dirk Wenting - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis is naar Sydney - Reisverslagen van Dirk Wenting - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis is naar Sydney

Hallo,

Morgen vertrek ik naar Sydney vanuit Schiphol vlieg ik om 11:00 naar Singapore waarna ik na 3 uurtjes wachten door kan vliegen naar Sydney Australië. Volgens de planning kom ik de volgende dag rond 19.00 aan in Sydney. Na deze waarschijnlijk vermooiende reis verblijf ik in het beste hostel van Australië, genaamd Bounce hostel. Waar ik heerlijk kan bij komen van de reis en de jetlag.

In Sydney blijf ik 4 dagen, daar hoop ik mijn eerste golven te pakken. zoals de meeste van jullie weten ben ik tijdens mijn stage in Frankrijk in aanraking gekomen met golf surfen. Dit is zo heerlijk ontspannend en geeft een enorme kick als het lukt.

Tijdens mijn verblijft in Sydney ga ik onder andere naar het operahouse, waar mijn eerste opdracht met wallie de walvis gepland staat. Dit klinkt misschien raar. Maar ik heb van mijn lieve vriendin Leonie een geweldig cadeau gekregen voor mijn reis. Dit is een (vrij grote) knuffel van een walvis. Iedere week krijg ik één of meerdere opdracht waarmee ik een foto moet maken waar Wallie de walvis opstaat. De eerste opdracht is op met Wallie naar het operahouse te gaan. De komende tijd zullen er verschillende foto's met wallie verschijnen. Dus kijk niet raar op als je regelmatig een blauwe walvis tegenkomt.